• Teadmised kuidas koostöö(arengu)vestluste kultuuri ettevõttes luua
• Teadmised kuidas vestluseid pidada nii, et need oleksid inimesi arendavad oodatud kohtumised
• Teadmised, kuidas eesmärke seada nii, et need ei oleks kohustus, vaid inimese valik
• Isikliku töövihiku, mida on hea tulevikus tööriistana kasutada
• Teadmised uue aja juhtimiskompetentsidest
• Arusaamise coachivast juhtimisest ja selle mõjust inimestele – organisatsioonile
• Baasteadmised mentorlusest ja coachingust. Kuidas mõlemat juhtimises kasutada
• Isikliku juhtimismudeli
• Teadmised, kuidas strateegiat luua ja millistest osadest see koosneb
• Tööriistad, mis aitavad ettevõttes strateegiat luua või uuendada
• Oskused, kuidas inimesi strateegia loomisesse kaasata
• Strateegia töövihiku, mida saab enda organisatsioonis tööriistana hästi kasutada.
Üks tähtsamaid juhi ülesandeid on anda inimestele tagasisidet. Pidevalt. Kogu aeg. Tuleb meeles pidada, et tagasisidel on aegumistähtag – oma “best before”.